Hulpmiddelenservice – Apotheek vanNoord – Venlo

 

Actuele wachttijd:

Corona maatregelen:

  • Wij zullen veel leveren via de automaat buiten, dan hoeft u niet naar binnen
  • Wij zullen vaker medicijnen thuis bezorgen
  • Wij laten maximaal 5 personen binnen en hebben geen aangepaste openingstijden
  • Let op dat u in de apotheek 1,5 meter afstand houdt
  • Heeft u klachten die passen bij Corona, kom dan niet naar de apotheek, maar bel

Hulpmiddelenservice

Voor de levering van uw medische hulpmiddelen zijn we een samenwerking met Pluripharm Direct aangegaan.

Onder medische hulpmiddelen vallen onder andere:

Pluripharm Direct is één van de partijen in Nederland die door uw zorgverzekeraar is geselecteerd voor de levering van medische hulpmiddelen. Zij voldoen aan alle door uw zorgverzekeraar gestelde kwaliteitseisen en beschikken onder andere over een team van gediplomeerd verpleegkundigen om u te adviseren en te ondersteunen.

Als lokale apotheek is het niet mogelijk om aan al deze eisen te voldoen. Daarom zijn we niet meer individueel gecontracteerd voor verschillende hulpmiddelen. Om u zoveel mogelijk van dienst te kunnen blijven werken we samen met Pluripharm Direct. Daardoor kunt u ook in 2021 voor uw bestelling in de apotheek terecht. Het intakegesprek wordt vanaf nu door een verpleegkundige van Pluripharm Direct gedaan. De verpleegkundige zal hiervoor telefonisch contact met u opnemen na ontvangst van een aanmelding.

U kunt vanaf nu ook terecht bij het team van gespecialiseerd verpleegkundigen en het customer support team van Pluripharm Direct. Zij staan u graag te woord voor vragen, advies of om uitleg te geven over het gebruik van uw materialen.

Pluripharm Direct is van maandag tot vrijdag bereikbaar van 08.00 uur tot 18.00 uur via telefoonnummer 072 – 2020200 of per e-mail via pluripharm-direct@ezorg.nl.

Uiteraard kunt u voor vragen ook contact opnemen met de apotheek